Strony

ישראל

"Mojżesz wstąpił ze stepów Moabu na górę Nebo, na szczyt Pisga, naprzeciw Jerycha. Pan zaś pokazał mu całą ziemię Gilead aż po Dan, całą - Neftalego, ziemię Efraima i Manassesa, całą krainę Judy aż po Morze Zachodnie, Negeb, okręg doliny koło Jerycha, miasta palm, aż do Soaru. Rzekł Pan do niego: «Oto kraj, który poprzysiągłem Abrahamowi, Izaakowi i Jakubowi tymi słowami: Dam go twemu potomstwu. Dałem ci go zobaczyć własnymi oczami, lecz tam nie wejdziesz». Tam, w krainie Moabu, według postanowienia Pana, umarł Mojżesz, sługa Pański. I pochowano go w dolinie krainy Moabu naprzeciw Bet-Peor, a nikt nie zna jego grobu aż po dziś dzień." 
(Pwt 34, 1-6)






Kilka tygodni temu miałem okazję i szczęście wybrać się do Ziemi Świętej czyli Izraela i Autonomii Palestyńskiej. W czasie tego krótkiego wyjazdu odwiedziłem Jerozolimę, Nazaret, Betlejem, Tel Awiw (Jaffa), Hajfę, Ejlat, parki narodowe Caesarea, Bet'She'an, Masada, okolice Jeziora Galilejskiego, Morza Martwego i pustynię Negew.  Na tym blogu przedstawiam krótką fotorelację z tej podróży, a także prezentuję muzykę, którą udało mi się stamtąd przywieźć.

Aby przejść do pozostałych zdjęć trzeba na dole strony kliknąć "starsze posty" lub z prawej strony wybrać link do zdjęć z danego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz